cartofi copti

dieta eficienta, usoara si rapida cu cartofi fierti

cartofi copti
cartofi copti

e o dieta relativ usoara eu m-am declarat satisfacuta cu rezultatele obtinute, desi am si trisat un pic. adica am mai adaugat cateva masline si un pic de sare. daca nu faceam asta, nu reuseam sa-l tin pentru ca mie mi se pare ca un cartof fiert fara niciun pic de sare este necomestibil si decat sa abandonez, am preferat sa slabesc mai putin, dar sa pot tine dieta, sa nu abandonez. evident,

daca poti manca fara sare, este ideal pentru astfel ajuti si la eliminarea apei din organism, stiindu-se bine ca sarea ajuta la retentia de apa.

si desi se recomanda iaurt cu foarte putina grasime, eu nu l-am folosit pe cel cu 0% grasime, ci intre 2 si 3% grasime. si am scris pahar pentru ca se poate intelege atat paharelul in care se vinde iaurtul, cat si un pahar cu iaurt de baut sau lapte batut. si cartofii i-am facut copti in coaja, mai maricei un pic (nu asa medii cum zice la carte) si trisam cu o lingura de philadelphia light  sau o lingura de ulei de masline pentru ca altfel nu puteam sa-i inghit. si cateva masline sau ridichi (ridichile fiind total inofensive) reuseam sa-mi fac o masa pe care sa o mananc cu placere, cum am spus mai sus, sa nu abandonez. cel mai greu mi-a fost in seara cand aveam doar un pahar cu iaurt, dar am baut o sticluta de aceea ce 330 ml pentru ca altfel mi-era ca dau buzna in frigider peste noapte 🙂

Dieta

Ziua 1:

  • mic dejun: un cartof fiert sau copt si 200 ml iaurt
  • pranz: doi cartofi si acelasi pahar de iaurt
  • seara: doua pahare de iaurt

Ziua 2:

  • dimineata: un pahar cu iaurt
  • pranz: doi cartoi si paharul cu iaurt
  • seara: un cartof si un pahar cu iaurt

Ziua 3:

  • dimineata:un pahar cu iaurt
  • pranz: doi cartofi si un pahar cu iaurt
  • seara: un pahar cu iaurt

si am mai facut ceva, am pus un pic de rozmarin pe cartofi si un catel de usturoi. pentru mine, daca mancarea nu are gust, nu se poate manca. dar cum v-am mai spus, si asa, trisand usor, a mers foarte bine 🙂

dieta promite sa pierzi 5 kg in 3 zile. eu am pierdut 3,400 kg cu trisatul meu cu tot si chiar a fost super bine, sunt multumita 🙂

insa trebuie specificat ca nu este recomandat ca aceasta dieta sa se tina mai mult de 5 zile si asta pentru ca este hipocalorica si nu este foarte bogata in nutrienti esentiali.

clar nu este o dieta pe termen lung, dar este ideala pentru cele care au nevoie sa dea jos doar cateva kg sau este un impuls bun pentru cele care au nevoie de o dieta pe termen mai lung. este bine ca vezi rapid niste rezultate si acest lucru te motiveaza sa mergi mai departe. cel putin, la mine merge asta 🙂

ideea este insa ca nu trebuie sa crezi in diete minune. acestea nu exista. si credeti-ma ca nu vorbesc din carti, vorbesc din experienta. trebuie sa te hotarasti sa duci un stil de viata sanatos, sa mananci asa cum recomanda specialistii si sa faci miscare. numai asa vei obtine rezultatele dorite. sau sa te accepti asa  cum esti 🙂

succes! 🙂

mai puteti citi pe acest blog si cum am reusit sa slabesc 53 kg si mai aveti ceva chestii interesante de luat in calcul in cazul in care vreti sa mancati mai light in categoria retete. enjoy! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *